torsdag 5 februari 2009

Kära dagbok! Idag har det spelats Howlin Wolfs Spoonful för hela slanten, mina fingrar är utslitna för dagen. Om några dagar bär det visst av från snön och Stockholms bara gator väntar. Kärleken och passionen kommer utbrista i en stor explosion. Det är Mando som gör det, det är ju alltid så. De gångna nätternas drömmar har minsann varit fullt av de mest fantasirika händelser. Blodiga slagsmål med tigrar, fagra prinsessor, drömstäder, drömplatser, kassavagnar och musikaliska orgier av toner. Tiden var inget att räkna med, tanken gick inte åt den. Varken väntan eller längtan att allt skulle vara över. Ett förevigt befinnande i mitt huvuds verkstad. Långt bakom låsta dörrar befann jag mig. Ingen vet vad jag där gjorde. Jag har bara en aning, ett påhittat påstående. Ni vet, bara något och någon att skylla på.
Ett mästerverk gjord av J.W

Inga kommentarer: