onsdag 25 maj 2011

Jag har ätit pannkakor hos en vän idag. Pappan i familjen hade huggit huvudet av en duva med yxa, för den var sönderpickad av en skata. Jag såg det dock inte, men han berättade det så iallafall.

Jag undrar om jag någonsin kommer bli kär, jag tror inte det. Eller jag vet inte, för jag älskar rätt mycket åt alla olika håll och kanter, hit och dit, rätt ofta.

Jag ska nog gå och fylla på min mobil idag. Jag har inte jgort det på sisådär 2-3 månader tror jag, sen ska jag läsa i mina lånade böcker och kanske tillochmed spela gitarr. Jag längtar tills jag får råd att köpa ett munspel.

Jag spelade munspel, drack vin och lyssnade på lp-skivor mitt i natten, hela natten i fredags med en fin människa.
Älskade hela fredagnatt och lördag förmiddag, Abbey Road. Det är livet i en kasse.

Men sen då?

Inga kommentarer: