tisdag 17 maj 2011

Jag är rädd för att möta dig igen. Vad kommer att hända, hur kommer det kännas, kommer vi ens mötas igen? tönt-ida -Vad är den här känslan kallad kärlek? HIHIHI MUUUUUUSIK, I got my lifeboat. ANYTIME! cool-idaTHIS ISN'T CHOCOLATE BARS AND RED ROSES (kommer det aldrig vara heller, bara en fastsnärjande smörja som smörjer in en med vita, romantiserade lögner som vill följa i vaket, samt sömnigt tillstånd och återfukta de torra fötterna, fulla med sprickor som fick en att sluta gå. För jag älskar världen, likamycket som jag hatar den) I DON'T NEED THIS FUCKING WORLD, I DON'T NEED THIS FUCKING WORLD LOOKING FORWARD TO DEATH.Jag är hönan Agda och livet är tuppen som aldrig gal. FÖR HAN ÄR LITE HAL! och jag halkar fan hela jävla tiden. jaja nu orkar jaginte mer. tjarå

Inga kommentarer: