fredag 9 januari 2009

Fairytale

Ekon, brus, rymd, fort och tomt. There is no love, there is no life! De mest spacade riffsen river i min hjärna! WIIIIHUUUUU!! Klockan är ännu en gång sex på morgonen. Det är vardag, men jag har vänt på dygnet. Men blä, låt oss glömma bort det.. lite väl onödiga ord från min sida.
Jag vill leka Inte nudda golv istället.Just nu sitter jag på toppen av världen(sitting in my appletree) och känner för att aldrig någonsin gå och lägga mig eller komma ner. Jag vill hoppa in i en saga. Jag hör ju sagan hela tiden, men jag kan ju inte ta på den. Jag är i stadiet då jag tror mig kan finna det verkligt, allt jag vill! Bara jag önskar tillräckligt mycket.
I DO BELIEVE IN FAIRIES I DO, I DO!
I DO BELIEVE IN FAIRIES I DO, I DO!
I DO BELIEVE IN FAIRIES I DO, I DO!
There's no use to hide my friend!
The snake wants to come inside!
NANI! Världens bästa musik, musik, musik!
Got to drink some more trocadero, hallelulja! Vi kanske dör imorgon.
Ojski bojski, det är ju redan morgon. Too late...

Inga kommentarer: