måndag 9 juni 2008

Tre tider

23.58
Inatt har jag lust att teckna en kvinna att bli kär i.
En vacker och fri kvinna.
En sådan kvinna många kvinnor vill förknippa sig med.


00.47
En gång frågade jag en människa hur man tecknar ett foster.
Jag fick svaret - Men usch vad vidrigt.
Då tänkte jag, är det äckligt med foster..
Det är ju faktiskt ett liv som växer, ett så kallat mirakel.
Vilket gäller både människor och djur.
Foster är väl vackra på ett sätt, det beror ju på hur man ser det.
Om man ser det som en liten äcklig blodklump eller ett växande liv.

02.55
Shit, jag ska upp om fyra timmar och fem minuter
Det ser jag verkligen inte fram emot.
Istället lyssnar jag på Black hearted woman och försöker förtränga min skolplikt.
Det är ju iofs snart slut på skolan och sommarlovet väntar.
Man tycker ju att man borde hålla ut de sista dagarna..

Inga kommentarer: