torsdag 12 juni 2008

Morgon kaos

Helvete helvete helvete jag har inte gått och lagt mig än..
klockan är 08.19 och jag ska på skolan 10.30.

Jag känner mig så jävla opepp, jag som skulle skina som en soljävel idag! Det var ju så att jag la mig för säkert fem timmar sen och har lyssnat genom en stones skiva 3-4 gånger. Jag kunde helt enkelt inte sova. Mina läppar är torra och röda, likaså mina ögon.
Fan, jag är arg på mig själv. Jag kommer skälla ut alla andra hela dagen idag.. känns verkligen inte lockande, men det är det som tyvärr kommer att hända!

Min katt är övergosig och har stora pupiller, hon vill äta mitt hår.
Hon lägger sig lite varstans, även på platser där hon absolut inte får ligga. Fast jag lyfter bort henne gång på gång, lägger hon sig på samma ställe så fort jag tittar bort. Då talar jag om cirka två sekunder.
Helvete, nu är jag irriterad och min näsa klias.

Inga kommentarer: