söndag 11 maj 2008

Man lyckas om man vill!

Jag tror på att om man vill något riktigt mycket så går det.
Det är människor som inte har någon vilja och är svaga som bara finns där, människor som bara förökar sig. Dom är nöjd med tillvaron, jag är nöjd med tillvaron. För jag utvecklar mig hela tiden inom det intellektuella planet och tänker fortsätta med det, livet ut.
Dom som inte orkar gå fullt ut klarar inte av konkurrensen och blir lämnade åt sidan.
Det är en tävling, det finns ingen plats för känslor.
Jag vet att jag klarar av konkurrensen men bara så länge jag har intresse för det.
Det går inte att längta ut det gäller att nå ut och försöka med varenda liten kraft man har.
Det går, bara man vet vart man står och ibland kan ligga lite lågt.

Att ligga mitt emellan är en konst. Det är den som klarar det som kan linda ödet runt fingret.

Inga kommentarer: