tisdag 15 april 2008

Fill my head with some psychedelic shit



Tralalala, solen smeker mina kinder, fåglarna kvittrar och jag fylls av bubbligt fnitter. Våren är alldeles runt hörnet. Ciggaretterna är slut, men vad gör det? Jag köper nya... imorgon.
Tomorrow's just some other time.
Dela en Ben & Jerrys glass med en nära vän, njut av solen. Den kan vara borta imorgon.

Nu är det du och jag, my love.
Soft Machine väntar. Härligt att tillfredställa öronen med teknologi. Imorgon väntar en annan tid. För mycket och för lite tid på en och samma dag. Jag önskar att den tiden som är alldeles för mycket kunde ta den tidens plats som det är för lite av. Det skulle bli så mycket bättre då. Det är knepigt det här med tid. Eller så är det jag som är knepig.
Headache.



1 kommentar:

Evee sa...

Vi är båda knepiga Ida, men på ett bra sätt :P