tisdag 4 november 2008

Vi byggde en mur runt allt vackert och delade våra gemensamma tankar och drömmar där inne. Skratt och glädje fyllde oss när vi skapade oss en ny dygnsrytm och dansade oss genom tiden. Vi ville få tiden att stå stilla men fyllde istället nattens timmar med djupa samtal och slog ihop våra tankar med varandra. Nya lösningar uppenbarade sig och stjärnhimlen var klar ända in på småtimmarna. Amanda är en utav de vackraste människor jag någonsin träffat och om jag vore en pojke skulle jag vara dödligt förälskad i henne. Mina drömmar skulle bara handla om henne och jag skulle skriva oändliga dikter och brev om min kärlek. Jag tror vi kommer vara vänner för livet, du och jag. Jag tycker livet borde vara mer fyllt av kladdkaksbakande, trocadero, buskhumor, filmtittande, vinyl-skivs-lyssnande, långa samtal, cigarettrök, gitarr/trummor och vi-bryr-oss-inte-om-morgondagen-tänkande.

Inga kommentarer: