tisdag 30 mars 2010

Idag ska jag pluggilugga franska, så jag kan rymma till Frankrike och klara mig där, ifall jag får för mig och behöver det.. Franska är bra att ha i bakfickan ifall man skulle hamna i en sådan situation. Egentligen borde man kunna alla språk i hela världen det hade varit coolt. Då kunde man rymma på olika äventyr hela tiden.

För att rymma ensam måste man ha något slags vapen, ifall det kommer nån jävla fucker som ska jävlas.. typ en kniv eller en pistol att vifta bort hoten med. Sen behöver man nog lite kläder också. Ja, vi säger att en lagom stor ryggsäck med några av sina favoritsaker och nödvändigheterna ska med.. kanske en liten kattunge också, bara för att jag vill ha en nu.

MMmm.. En liten purrekurrunge, som myser sömnigt, och kravlar omkring vid halsen och mysgosar och luktar kattbebis. JAG VILL HA EN KATTUNGE! Och rymma till kanske Frankrike, jaja.. Måste förbereda genom att plugga nu. hej

Inga kommentarer: